Als tandartspraktijk bent u altijd opzoek naar manieren om uw dienstverlening te optimaliseren. Met speciaal ontwikkelde oproepsystemen voor tandartspraktijken bieden we dé oplossing voor overvolle wachtkamers en communicatieproblemen binnen de praktijk. Met behulp van onze draadloze oproepsystemen voor tandartsen, roept u met slechts één druk op de knop tandartsassistentie en patiënten op, waardoor patiënten niet langer te maken krijgen met lange wachttijden en volle wachtkamers. Bovendien communiceert u gemakkelijker en sneller met uw collega's, waardoor tijdsdruk afneemt en de kwaliteit van zorg toeneemt. Ervaar de effectiviteit van onze tandarts oproepsystemen en profiteer van onze voordelen:

  • Ruim 15 jaar ervaring
  • Volledig draadloze oproepsystemen
  • Speciaal ontwikkeld voor tandartspraktijken
  • De beste oproepsystemen van het bekende merk SYSCall
  • Deskundig advies op maat

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om de service richting patiënt en communicatie binnen uw tandartspraktijk te verbeteren? Neem dan gerust contact op met een van onze deskundigen via onderstaande knoppen. We voorzien u graag van passend advies en kiezen samen de beste oplossing voor uw tandartspraktijk.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier

“Ondertussen werken wij als tandartsenpraktijk al ruim een jaar met het pager-systeem van Bee-Line. We werden ten volle ondersteund in het opmaken van een geschikt oproepsysteem met de nodige functies. Het Syscall systeem werkt prima.”
-PriDent

De voordelen van tandarts oproepsystemen

Onze speciaal ontworpen SYSCall-oproepsystemen voor tandartspraktijken vormen een verlengstuk van de service die uw tandartspraktijk uitstraalt. Ze bieden vele voordelen voor zowel de patiënten als de tandartsen en andere werknemers van de praktijk. Hieronder vindt u de grootste voordelen van tandarts oproepsystemen:

1. Volledig draadloos

Alle oproepsystemen voor tandartspraktijken zijn volledig draadloos, waardoor zowel uzelf als de patiënt zeer flexibel blijven. Met name de ontvangers van coastersystemen zijn zeer klein en licht, waardoor patiënten geen extra last ervaren. Zodra de patiënt verwacht wordt in de behandelkamer stuurt de tandarts of tandartsassistent een melding naar de ontvanger. Deze melding verschijnt op de ontvanger van de patiënt in de vorm van een licht- of geluidsignaal. Voor het tandheelkundig personeel bieden we ook speciale keycord pagers aan, waardoor het oproepsysteem altijd bij de hand is.

2. Optimale doorstroom van patiënten

Tandarts oproepsystemen voorkomen lange wachttijden en overvolle wachtruimtes in tandartspraktijken. Via één simpele druk op de knop weet uw patiënt direct dat hij of zij in de behandelkamer wordt verwacht, waardoor de tijd tussen twee behandelingen minimaal wordt. Tandartsen werken hierdoor met minder tijdsdruk en hebben meer tijd om hun diensten op-en-top te verlenen.

3. Verbetering van klanttevredenheid

Eén van de grootste ergernissen onder patiënten is de lange wachttijd bij tandartsen. Door de implementatie van een oproepsysteem weten patiënten eerder waar ze aan toe zijn en kunnen ze hierop anticiperen. Bovendien zullen wachttijden minder lang zijn.

4. Minder tijdsdruk voor tandartsen

Als tandarst bent u gebonden aan een dagschema, waardoor u te maken kunt hebben met een bepaalde vorm van tijdsdruk. Een oproepsysteem optimaliseert de interne communicatie en communicatie richting de patiënt. Op die manier ervaart u minder tijdsdruk en bevordert u de kwaliteit van tandheelkundige zorg richting uw gewaardeerde patiënten.

Welke oproepsystemen zijn geschikt voor mijn tandartspraktijk?

Bijna elke tandartspraktijk werkt op afspraak, om op die manier de doorstroom van patiënten zo soepel mogelijk te laten verlopen en patiënten niet te lang te laten wachten in de wachtkamer van de tandartspraktijk. Toch komt het vaak voor dat tandheelkundige behandelingen of controles langer duren dan vooraf is ingepland. Dit kan resulteren in een ongewenste uitdaging voor de behandelend arts. Om de tijdsdruk af te nemen, de wachtbeleving onder patiënten te optimaliseren en de zorg te verbeteren, bieden we verschillende oproepsystemen aan:

Hoe werkt een oproepsysteem voor tandartsen?

Bij Oproepsysteem.nl vindt u grofweg twee soorten oproepsystemen, namelijk: drukknopsystemen en coastersystemen. Waar drukknopsystemen met name geschikt zijn voor het verbeteren van de communicatie tussen de medewerkers onderling, is een coastersysteem dé ideale oplossing voor de wachtende patiënt. Een coastersysteem is ongekend eenvoudig in gebruik en makkelijk te implementeren. Een coastersysteem bestaat uit één zendmodule en meerdere ontvangers en is ook wel bekend als pager systeem. De tandartsassistent of baliemedewerker voorziet iedere patiënt van een ontvanger/pager, waardoor de patiënt een melding krijgt zodra er vanuit de zender het seintje wordt gegeven dat de desbetreffende patiënt aan de beurt is. Een dergelijk coastersysteem wordt vanzelfsprekend ook veel gebruikt in restaurants.

Vragen? Neem contact op

Heeft u vragen over onze oproepsystemen voor tandartspraktijken of wenst u meer informatie over de mogelijkheden binnen uw tandartspraktijk? Neem dan contact met ons op via onderstaande knoppen. We geven u deskundig advies en denken graag met u mee om de service en zorg richting uw patiënten te optimaliseren.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier