Vergroot de loyaliteit van uw gasten

Bij hotels en resorts staat klantbeleving centraal: gasten verwachten de beste service. Hotels en resorts kunnen alleen aan deze hoge eisen voldoen met een efficiënte werkwijze. De draadloze oproepsystemen voor hotels zijn een eenvoudige en betrouwbare oplossing voor het verbeteren van prestaties en daarmee het verhogen van de tevredenheid en loyaliteit van de gasten. De SYSCALL-producten helpen u bij de winstgevendheid van uw onderneming en zorgen dat medewerkers minder druk ervaren.

Neem contact op als u vragen heeft

Draadloze ontvangstknop

  1. De gast roept een medewerker op door op de oproepknop te drukken.
  2. De oproep verschijnt op het scherm of horloge van de ontvanger, waardoor deze weet waar de oproep vandaan komt en deze direct op kan volgen.

Interne draadloze oproep (kamermeisje)

  1. Een manager of teamlid stelt de kamermeisjes via een draadloze oproep op de hoogte van de kamer die schoongemaakt dient te worden.
  2. De kamermeisjes weten direct waar ze aan de slag kunnen.

Interne draadloze oproep (valet parking)

  1. De gast geeft aan welke auto van hem is, de medewerker geeft dit via een draadloze oproep door aan een collega.
  2. De collega weet door de oproep direct welk voertuig hij naar de ingang kan brengen.