Verminder geluidsoverlast, verbeter doorstroom en vergroot winst

Voorkom lange wachtrijen en een grote groep wachtende mensen tijdens piekuren in uw eetgelegenheid of zelfbedieningsrestaurant. Met een draadloos oproepsysteem wachten gasten rustig aan tafel tot ze automatisch een melding krijgen dat hun maaltijd gereed is. Het doel van de draadloze oproepsystemen is het vergroten van uw winst, terwijl de drukte en kosten afnemen.

Neem contact op als u vragen heeft

Situatie: Medewerker roept gast op
Je bent dus op zoek naar een soepele manier om de gast terug te roepen wanneer het gerecht klaarstaat om opgehaald te worden. Dat komt mooi uit. Dit zogeheten gastoproepsysteem hebben wij vanzelfsprekend al meer dan 15 jaar in ons assortiment. Voorbeelden hiervan:

Bel ons direct
Of laat een bericht achter via de contactpagina.

Situatie: Gast roept medewerker op
Aha, wat een goede oplossing: jouw gast roept je medewerker gemakkelijk en efficiënt op, zonder te roepen en te zwaaien. Wereldwijd zien we de meestverkochte componenten:

Bel ons direct
Of laat een bericht achter via de contactpagina.

Situatie: De chef roept de kelner op
Je bent dus op zoek naar een efficiënte manier om jouw team op te roepen wanneer het gerecht klaarstaat. Je bent niet de enige. Al jaren gebruiken onze klanten de volgende voorbeeld-oplossingen:

Bel ons direct
Of laat een bericht achter via de contactpagina.

Situatie: Iets heel anders...
Niets is standaard. Ook voor je maatwerk oplossingen staan we vanzelfsprekend voor je klaar. Werkelijk het hele SYSCALL-aanbod hebben we voor je klaarstaan. Bel ons nu voor de voor jou meest gepaste oplossing.

Bel ons direct
Of laat een bericht achter via de contactpagina.

Oproepsysteem voor restaurants

  1. Een gast drukt de oproepknop in.
  2. Op de ontvanger wordt een tafelnummer getoond, waardoor de ober of restaurantmedewerker direct weet waar de gasten zitten die iets willen vragen of bestellen.

Intern oproepsysteem

  1. De barman of chef stuurt een melding naar de serveerders als het eten of drinken klaarstaat.
  2. De obers weten direct of ze naar de bar of keuken moeten lopen om de bestelling op te halen en uit te serveren.

Systeembeheer voor de wachtrij

  1. Overhandig de pager na de bestelling aan de gasten.
  2. De gasten krijgen via de pager een melding als de bestelling gereed is. Na het ophalen van de bestelling geeft de gast de pager weer terug.