Als retailonderneming verleent u samen met uw werknemers constant service aan de klant en streeft u naar optimale dienstverlening. Hierbij is communicatie enorm belangrijk, maar tijdens drukte kan dit soms lastig zijn. Onze oproepsystemen voor de retail bieden hier de oplossing voor. Dankzij deze systemen communiceert u draadloos en met één druk op de knop met uw collega's. Dit zorgt voor een snellere en vlekkeloze dienstverlening aan klanten en assistentie van collega's. Met onze retail oproepsystemen profiteert u van de volgende voordelen:

  • Deskundig advies op basis van uw wensen
  • Volledig draadloos communiceren
  • Speciaal voor de retail ontwikkeld
  • Oproepsystemen van A-merk SYSCall
  • 15 jaar ervaring met oproepsystemen

Wilt u graag meer informatie over onze oproepsystemen of bent u benieuwd naar welke verbeteringen onze oproepsystemen bieden voor uw retailonderneming? Onze specialisten staan klaar om u te voorzien van alle informatie en antwoorden op uw vragen.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier

Voordelen van onze retail oproepsystemen

Draadloze communicatie

Al onze oproepsystemen voor de retail zijn geheel draadloos, zodat u kunt blijven bewegen zonder rekening te hoeven houden met onhandige draden. Onze oproepsystemen komen in meerdere vormen, zoals een horloge, keycord of kleine apparaten voor in de broekzak. Zo heeft u voor elke rol binnen de onderneming het meest geschikte oproepsysteem.

Verbetering van klanttevredenheid

Het kan als klant erg vervelend zijn om te moeten wachten op hulp of lang in de rij te moeten staan bij de kassa. Met een oproepsysteem als communicatiemiddel verhelpt u dit makkelijk. U roept namelijk eenvoudig assistentie op via het systeem en collega's zullen dit meteen te zien of te horen krijgen. Zo kan er altijd snel iemand bijspringen om de klant van dienst te zijn. Daarnaast is snelle communicatie met collega's handig op het moment dat de klant een vraag heeft waar de medewerker het antwoord niet op weet. Met deze verbeteringen voorkomt u dat klanten ontevreden de winkel verlaten.

Communicatiemiddel voor uw klanten

Naast de oproepsystemen voor medewerkers hebben we systemen waarmee klanten de medewerkers kunnen oproepen voor hulp. Deze systemen plaatst u bijvoorbeeld bij de servicebalie of in pashokjes, zodat klanten ze gebruiken wanneer ze hulp nodig hebben.

De meest geschikte retail oproepsystemen
Ons aanbod bestaat uit diverse oproepsystemen die geschikt zijn voor diverse branches, zoals tandartspraktijken, hotels en resorts, logistiek en beveiliging. Binnen de retail branche zijn de communicatiemiddelen ook zeer geschikt in drukke of grote winkels. Om klanten goed te kunnen helpen en onderling met collega's te kunnen communiceren, zijn met name deze producten erg geschikt:

Hoe werkt het oproepsysteem voor de retail?

Oproepsysteem.nl biedt twee verschillende soorten oproepsystemen. We hebben coastersystemen en drukknopsystemen. Het drukknopsysteem is een veelgebruikt communicatiemiddel voor medewerkers. Dit systeem roept de ontvanger op via bijvoorbeeld een pols- of clippager of een display monitor. Zo weet de medewerker wanneer hij of zij nodig is. Een coastersysteem is erg handig voor klanten. Deze bestaat uit slechts één zendmodule en heeft meerdere ontvangers. Dit wordt ook wel een pager systeem genoemd. Bij dit systeem wordt de klant opgeroepen wanneer bijvoorbeeld de bestelling klaarstaat om opgehaald te worden. De klant hoeft hierdoor in de tussentijd niet te wachten op één locatie, maar de klant kan juist rustig door blijven winkelen. Een heuse win-winsituatie.

Neem contact op

Voor vragen of meer informatie neemt u eenvoudig contact op via de onderstaande knoppen. Onze deskundigen geven u graag advies op basis van uw wensen en denken mee over het meest geschikte oproepsysteem voor uw retailonderneming.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier