Oproepsystemen voor mondhygiënisten

Mondzorgpraktijken zoals tandartsen, mondhygiënisten en orthodontisten hebben vaak te maken met overvolle wachtkamers. Hierdoor neemt de werkdruk op het personeel toe en komt de persoonlijke benadering van de praktijk in het gedrang. Kwalitatieve en efficiënte zorg zijn onmisbaar voor mondzorgpraktijken, waardoor een gezonde en soepele doorstroom van patiënten van groot belang is. De speciaal ontwikkelde oproepsystemen voor mondzorgpraktijken van Oproepsysteem.nl bieden hiervoor de uitkomst. Ze zorgen voor meer tevredenheid onder zowel de patiënten als werknemers en bevorderen de kwaliteit van de zorg. Ontdek wat onze oproepsystemen voor uw mondzorgpraktijk kunnen betekenen en profiteer direct van de grote voordelen:

  • Volledig draadloze oproepsystemen van wereldwijde marktleider SYSCall
  • Specialistische productlijn voor mondzorg
  • Ruim 15 jaar ervaring in gehele Benelux
  • Deskundig advies op maat

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden om de service richting patiënt en communicatie binnen uw mondzorgpraktijk te verbeteren? Neem dan gerust contact op met een van onze deskundigen via onderstaande kanelen. We staan voor u klaar.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier

Bewezen oplossing voor:

Tandartsen
Mondhygiënisten
Orthodontisten

“Ondertussen werken wij als tandartsenpraktijk al ruim een jaar met het pager-systeem van Bee-Line. We werden ten volle ondersteund in het opmaken van een geschikt oproepsysteem met de nodige functies. Het Syscall systeem werkt prima.”
-PriDent

De SYSCall dental solutions

Onze speciaal ontworpen SYSCall oproepsystemen voor mondzorgpraktijken vormen een verlengstuk van de service die uw praktijk uitstraalt. Ze bieden vele voordelen voor zowel de patiënt als zeker ook de mondhygiënisten en andere betrokken. Hieronder vindt u enkele voordelen van bijvoorbeeld mondhygiënist oproepsystemen:

1. De oproepsystemen zijn volledig draadloos

Alle oproepsystemen zijn volledig draadloos, waardoor zowel uzelf als de patiënt zeer flexibel blijven. De SYSCall oproepsystemen kenmerken zich in eenvoudig en laagdrempelig gebruik. Dit geldt voor zowel de medewerker van de praktijk, als zeker ook de wachtende patiënt. De drukknoppen zijn compact en goed reinigbaar, de gedragen pagers kunnen discreet notificeren middels tril- of lichtsignalen.

Zie bijvoorbeeld onze keycord pagers.

2. Optimale doorstroom van patiënten

Mondhygiënist-oproepsystemen voorkomen lange wachttijden en overvolle wachtruimtes in praktijken. Via een simpele druk notificeert u de patiënt dat hij of zij in de behandelkamer wordt verwacht. Hierdoor wordt de tijd tussen twee behandelingen geminimaliseerd. Mondhygiënisten en teamleden in de praktijk werken hierdoor met minder tijdsdruk en hebben zodoende meer tijd beschikbaar voor een soepele bedrijfsvoering.

3. Verbetering van klanttevredenheid

Eén van de grootste ergernissen onder patiënten is de lange wachttijd bij mondhygiënisten en tandartsen. Door gebruik te maken van een SYSCall oproepsysteem, weten patiënten direct waar ze aan toe zijn. De perceptie van een lange wachttijd wordt sterk verminderd.

Neem contact op, we staan u graag te woord.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier

Welke oproepsystemen zijn geschikt voor mijn praktijk?

Bijna elke mondhygiënist werkt op afspraak. Op die manier verloopt de doorstroom van patiënten zo soepel mogelijk en hoeven patiënten lang te laten wachten in de wachtkamer. Toch komt het geregeld voor dat een behandeling of controle langer duurt dan aanvankelijk verwacht. Dit resulteert in een ongewenste uitdaging voor de behandelend arts. Om de tijdsdruk af te nemen, de wachtbeleving onder patiënten te optimaliseren en de zorg te verbeteren, bieden we verschillende oproepsystemen aan:

Hoe werkt een oproepsysteem?

We bieden twee soorten oproepsystemen: drukknopsystemen en coastersystemen.

Drukknopsystemen zijn met name geschikt zijn voor het verbeteren van de communicatie tussen de medewerkers onderling, terwijl een coastersysteem de ideale oplossing is voor de wachtende patiënt.

Een coastersysteem is eenvoudig in gebruik en makkelijk te implementeren. Dit systeem bestaat uit een zendmodule en meerdere ontvangers en staat ook wel bekend als pager systeem. De assistent of receptionist voorziet iedere bezoeker of patiënt van een pager, waarop de patiënt een melding krijgt zodra er vanuit de zender het seintje wordt gegeven dat de desbetreffende patiënt aan de beurt is.

Vragen over onze oproepsystemen? Neem contact op

Heeft u vragen over onze oproepsystemen voor mondhygiënisten of wenst u meer informatie over de mogelijkheden binnen uw mondzorgpraktijk? Neem dan contact nu contact met ons op. We geven u deskundig advies en denken graag met u mee om de service en zorg richting uw patiënten te optimaliseren.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier