Mondzorgpraktijken zoals tandartsen, mondhygiënisten en orthodontisten hebben vaak te maken met overvolle wachtkamers. Hierdoor neemt de werkdruk op het personeel toe en komt de persoonlijke benadering van de praktijk in het gedrang. Kwalitatieve en efficiënte zorg zijn onmisbaar voor mondzorgpraktijken, waardoor een gezonde en soepele doorstroom van patiënten van groot belang is. De speciaal ontwikkelde oproepsystemen voor mondzorgpraktijken van Oproepsysteem.nl bieden hiervoor de uitkomst. Ze zorgen voor meer tevredenheid onder zowel de patiënten als werknemers en bevorderen de kwaliteit van de zorg. Ontdek wat onze oproepsystemen voor uw mondzorgpraktijk kunnen betekenen en profiteer direct van de grote voordelen:

  • Meer dan 15 jaar ervaring
  • Draadloze oproepsystemen
  • Geen volle wachtkamers
  • Speciaal ontwikkeld voor de mondzorg
  • Oproepsystemen van het hoogwaardige merk SYSCall
  • Persoonlijk advies op maat
  • Zorgt voor minder fysiek contact
  • Bevordering van doorstroom van patiënten

Wilt u weten wat onze mondzorg oproepsystemen voor uw praktijk kunnen betekenen of heeft u vragen over onze producten? Neem dan contact op met een van onze specialisten via onderstaande knoppen. We nemen direct contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier

Bewezen oplossing voor:

Tandartsen
Mondhygiënisten
Orthodontisten

“Ondertussen werken wij als tandartsenpraktijk al ruim een jaar met het pager-systeem van Bee-Line. We werden ten volle ondersteund in het opmaken van een geschikt oproepsysteem met de nodige functies. Het Syscall systeem werkt prima.”
-PriDent

Dé oplossing voor iedere mondzorgpraktijk

Oproepsysteem tandartspraktijk

Iedere tandartspraktijk werkt uitsluitend op afspraak, waardoor iedere tandarts voldoende tijd heeft om kwalitatieve zorg te bieden. Ondanks het werken op afspraak zijn spoedgevallen en het uitlopen van behandelingen onvermijdelijk. Hierdoor raken wachtkamers snel vol en moeten patiënten onnodig lang wachten. Om de patiëntbeleving te optimaliseren als de werkdruk te verlichten, bieden meerdere oproepsystemen dé oplossing.

Oproepsysteem mondhygiënist

Ook bij mondhygiënisten doet zich regelmatig het probleem voor dat patiënten onnodig lang moeten wachten in de wachtkamer. Dit zorgt zowel voor geërriteerde patiënten als een verhoging van de werkdruk van de mondhygiënist zelf. Voor een gezonde doorstroom van patiënten is het van belang om een zo efficiënt mogelijk werkproces te hanteren. Onze oproepsystemen zorgen door middel van snelle communicatie voor een soepele doorstroom van patiënten.

Oproepsysteem orthodontist

Evenals tandartspraktijken en andere mondzorgpraktijken, hebben orthodontisten te maken met een strak werkschema. Om zowel de klanttevredenheid als de werkdruk van de orthodontist te bevorderen, is het nodig om een oproepsysteem te implementeren. Patiënten weten hierdoor exact wanneer ze verwacht worden, waardoor zo min mogelijk vertraging tussen de behandelingen ontstaat.

De voordelen van een oproepsysteem binnen mondzorgpraktijken

Zowel mondzorgpraktijken zelf, zoals tandartsen, mondhygiënisten en orthodontisten, als de patiënten hebben veel baat bij een oproepsysteem, zoals een pager systeem, dat zeer eenvoudig werkt. Het zorgt ervoor dat wachtkamers minder vol zijn, er minder vertraging tussen afspraken optreedt en de specialist hierdoor meer kostbare tijd overhoudt om de gewenste zorg te verlenen. Een oproepsysteem van SYSCall biedt zowel grote voordelen voor de patiënt als de specialist zelf, waaronder:

1. Draadloos oproepsysteem

Ieder oproepsysteem voor de mondzorg werkt volledig draadloos, waardoor u en de patiënt zeer flexibel blijven. Alle oproepsystemen, zoals een coastersysteem, bestaan uit zogeheten ontvangers en één of meerdere zenders. Iedere patiënt krijgt een ontvanger die in verbinding staat met de bijbehorende zender van de mondzorgspecialist. Via de zendmodule geeft u eenvoudig een seintje aan de eerstvolgende patiënt. Dit seintje verschijnt op de ontvanger van de desbetreffende patiënt in de vorm van een brandend lampje of geluid. Daarnaast beschikken we ook over speciale keycord pagers voor omloopassistenten. Door het plaatsen van een draadloze drukknop, is de behandelend arts zodoende te allen tijde in contact met de assistent. De omloopassistent kan direct inspringen, daar waar het nodig is.

2. Soepele doorstroom van patiënten

Door gebruik te maken van een hoogwaardig oproepsysteem van SYSCall verbetert u de communicatie met de patiënten, zonder toename in fysiek contact. U roept binnen enkele seconden de eerstvolgende patiënt op met slechts één simpele druk op de knop. Op die manier treedt er minimale vertraging op tussen verschillende afspraken en houdt u meer tijd over om de gewenste zorg te bieden.

3. Verbetering van klanttevredenheid

Een oproepsysteem zorgt voor minder vertraging, waardoor de wachttijden in wachtkamers verminderd worden. Ook is direct de onwenselijke schouder-aan-schouder-situatie direct verleden tijd. Dit heeft een positieve invloed op de klantbeleving.

4. Minder werkdruk voor mondzorgverleners

Mondzorgspecialisten zijn altijd gebonden aan een bepaalde tijdsdruk omdat er meerdere patiënten op dezelfde dag een afspraak hebben. Omdat onze oproepsystemen zorgen voor een snelle communicatie tussen specialist en patiënt, blijft er per afspraak meer tijd over. Op die manier vermindert u de werkdruk onder mondzorgspecialisten.

Contact opnemen

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw praktijk of heeft u vragen over onze oproepsystemen voor de mondzorg? Neem dan contact met ons op via onderstaande knoppen. We voorzien u graag van persoonlijk advies over de beste oproepsystemen in uw situatie en beantwoorden graag al uw vragen.

+31(0) 30 268 2957Contactformulier