Ziekenhuizen & Klinieken – backup oude pagina

 

Oproepsysteem zorg voor betere communicatie

Dé oplossing voor een betere communicatie en bevordering van de medische zorg voor patiënten: een oproepsysteem in de zorg. Een goede doorstroom van patiënten en het bieden van kwalitatieve en efficiënte zorg zijn onmisbaar voor ziekenhuizen, klinieken en andere zorginstellingen. We beschikken daarom over speciaal ontwikkelde oproepsystemen voor in de verpleging waarmee u zowel de communicatie met patiënten als die tussen zorgverleners onderling verbetert. Dit zorgt voor een zeer positieve ervaring onder patiënten en een lagere werkdruk onder het personeel. Ontdek de mogelijkheden voor uw zorginstelling en profiteer van onze voordelen:

  • Ruim 15 jaar ervaring
  • Volledig draadloze oproepsystemen
  • Speciaal ontwikkeld voor de zorg
  • Hoogwaardige oproepsystemen van SYSCall
  • Persoonlijk advies op maat
  • Ideaal voor minimaal fysiek contact

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw zorginstelling of heeft u vragen over onze oproepsystemen voor de zorg? Neem dan contact met ons op via onderstaande buttons. Kiest u voor het contactformulier, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

Neem contact op als u vragen heeft

 

Voordelen oproepsysteem in de zorg

Zorginstellingen zoals ziekenhuizen, klinieken en verzorgingstehuizen hebben veel baat bij een oproepsysteem. Denk bijvoorbeeld aan een piepersysteem dat werkt via een enkele druk op de knop. Het zorgt ervoor dat patiënten en zorgbehoevenden eenvoudig om hulp kunnen vragen wanneer zij die nodig hebben. Door middel van onze oproepsystemen zijn hulpverleners altijd snel ter plaatse en verloopt de communicatie tussen hulpverleners onderling ook ongekend soepel. Een piepersysteem in de zorg kent vele voordelen voor zowel de patiënten als hulpverleners:

  1. Volledig draadloos oproepsysteem

Al onze oproepsystemen voor de zorg zijn volledig draadloos, waardoor de oproepen van patiënten over grote afstanden worden verstuurd en ontvangen. Bovendien zijn hierdoor zowel de patiënten als zorgverleners in staat om vrij over de afdelingen te lopen zonder dat het signaal van de zender en ontvanger afneemt. Oproepsystemen in de zorg, zoals onze speciaal ontwikkelde keycord pagers, zijn ideaal voor zorgverleners. Deze ontvanger hangt u namelijk eenvoudig om uw hals of bevestigt u aan bijvoorbeeld de broekriem.

  1. Eén druk op de knop voor assistentie

We beschikken over veel oproepsystemen voor in de zorg die werken aan de hand van een drukknopsysteem. Patiënten beschikken hierbij over een zender waarmee door middel van een simpele druk op de knop een signaal wordt verstuurd naar de hulpverleners. Hulpverleners ontvangen het signaal op hun device en weten hierdoor direct waar ze nodig zijn.

  1. Prettig en veilig gevoel voor patiënten

Piepersystemen in de zorg hebben een positieve invloed op de beleving en het veiligheidsgevoel van de patiënt. Daarnaast zorgt een oproepsysteem voor een prettige ervaring in bijvoorbeeld wachtruimtes.

 

Hoe werkt een oproepsysteem in de zorg?

We beschikken over een zeer ruim assortiment met verschillende oproepsystemen voor zorginstellingen, waarmee u de communicatie binnen de instelling optimaliseert en een uiterst productieve werkomgeving creëert. Ontdek bij Oproepsysteem.nl welk type oproepsysteem het best bij uw zorginstelling past.

Draadloos piepersysteem zorg

Oproepsystemen die werken door middel van een drukknopsysteem worden ook wel een piepersysteem genoemd. Een piepersysteem is een van de populairste oproepsystemen in de zorg en werkt ongekend eenvoudig. Patiënten zijn hierbij in het bezit van een zender en de hulpverleners dragen ontvangers in de vorm van bijvoorbeeld een horloge of keycord.

  1. De patiënt drukt op de oproepknop.
  2. De zorgverlener krijgt de oproep binnen en kan direct actie ondernemen en naar de patiënt toe gaan.

 

Systeembeheer van de wachtrij

Naast oproepsystemen met een drukknopsysteem beschikken we ook over zogeheten coastersystemen. Coastersystemen bestaat uit een basisstation en een aantal ontvangers in de vorm van pagers en oproepschijven. Deze zijn met name geschikt voor het reguleren en oplossen van wachtrijen in de wachtruimte van een zorginstelling. U geeft hierbij de patiënten een ontvanger (pager) die een seintje geeft wanneer hij of zij aan de beurt is.

  1. De patiënt krijgt een pager tijdens het wachten.
  2. Wanneer de patiënt aan de beurt is krijgt hij een seintje via de pager.