Optimale communicatie in casino's en speelzalen

Optimaliseer de communicatie tussen de croupier en de kelner en laat de omzet stijgen. De gasten aan de speeltafel worden dan namelijk nog beter voorzien van drankjes, wat de netto speeltijd aanzienlijk zal verhogen. Ook zie je de gasttevredenheid stijgen en ook zullen de gasten eerder geneigd zijn het casino nogmaals te bezoeken. Kies hiervoor de oproepsystemen van SYSCALL. Alle SYSCALL-oplossingen zijn ontworpen om de winstgevendheid te vergroten en de werkdruk en de kosten te verminderen.

Maak eventuele wachtmomenten aangenamer voor je gasten door een coaster (oproepschijf) mee te geven wanneer de tafel nog niet gereed is. De gast kan zich vrijelijk beweging over de speelvloer. Staat de tafel klaar? Dan kun je de gast eenvoudig oproepen, middels notificatie via de oproepschijf.

Neem contact op als je vragen hebt

Oplossing 1

Systeembeheer van de wachtrij

  1. De pager wordt aan de gast gegeven in afwachting van een plaats aan een speeltafel of tafel in het restaurantgedeelte
  2. De manager van de zaal bericht de gast zodra er plaats beschikbaar is

Oplossing 2

Systeem van draadloze oproepknop

  1. De gast bevindt zich bij een speelautomaat. Door eenvoudigweg op de draadloze knop te drukken kan de gast een drankje of een hapje bestellen. Hierdoor, voordeel #1: omzet wordt verhoogd.
  2. De ober ontvangt op de pager het bewuste tafelnummer en kan direct naar de juiste plaats gaan om de bestelling op te nemen. Hierdoor, voordeel #2: efficiëntie optimalisatie.