Onderscheid uw service van concurrenten

Effectieve communicatie tussen uw klanten en medewerkers is essentieel voor een optimale klantbeleving. Vooral in de competitieve markt waar casino’s en speelzaken zich begeven is een hoge klanttevredenheid een onderscheidende factor ten opzichte van de concurrentie.

Populaire speelautomaten of -tafels zijn vaak drukbezet, waardoor bezoekers soms een tijdje moeten wachten op hun beurt. Door de draadloze oproepsystemen blijven bezoekers tijdens het wachten gewoon doorspelen op andere automaten. Wanneer ze aan de beurt zijn bij het populaire spel, krijgen ze automatisch een oproep. Zo vergroot u uw winst en het spelplezier van de bezoeker. Daarnaast voorkomt u dat er wachtrijen ontstaan.

Met de draadloze oproepsystemen kunnen bezoekers daarnaast tijdens het spelen een medewerker oproepen voor uitleg over het spel of om een hapje en een drankje te bestellen.

Neem contact op als u vragen heeft

Systeembeheer van de wachtrij

  1. De bezoeker krijgt een pager mee als een speeltafel of populaire automaat bezet is.
  2. Wanneer er een plaats vrij is, krijgt de bezoeker een melding via het draadloze systeem.

Draadloos oproepsysteem

  1. De bezoeker drukt tijdens het spelen op een knop voor hulp of het bestellen van een hapje of drankje.
  2. Een medewerker van het casino komt naar de juiste plaats om uitleg te geven of een bestelling op te nemen.