Bee-Line "Onderdeel van Bee-Line Oproepsysteem.nl en Happy-Or-Not.nl""Onderdeel van Bee-Line Oproepsysteem.nl en Happy-Or-Not.nl"

Happy-Or-Not

 

De beste service op de markt voor het realiseren van optimale klanttevredenheid.


1

Klanten kunnen hun mening over de service geven door op een van de smiley knoppen te drukken. Het geven van deze feedback is voor uw klant snel, eenvoudig, leuk en geeft aan dat u de interactie met uw klanten opzoekt.

2

De resultaten worden webbased gerapporteerd aan uw organisatie zoals u dat wenst, bijv. met verschillende autorisatie niveaus.

3

Continue feedback helpt bij het realiseren en optimaliseren van een hoog service niveau & klanttevredenheid. Het management kan erop vertrouwen dat de beloofde service wordt waargemaakt en niets de omzet in de weg staat.

 

 

De voordelen en resultaten van HappyOrNot® powered by Bee-Line:

 

HappyOrNot Survey Systeem

  • De representatieve en degelijke 'Survey Unit' wordt gebruiksklaar bij u in de winkel of bij uw servicepunt geplaatst.
  • De 'Survey Unit' werkt op duurzame batterijen en communiceert door middel van een SIM kaart welke geheel voorzien zijn vanuit HappyOrNot.
  • De software wordt geheel volgens uw wensen ingericht. U logt in op een webomgeving of App waarin u de feedback kan analyseren door middel van onze rapportages.
  • De HappyOrNot rapportages zijn zeer uitgebreid. De toegang tot deze rapportages kan op het niveau van de functie worden geautoriseerd.
  • Door over een ruimere periode verschillende vragen te enquêteren brengt u exact de zaken in kaart die de aandacht nodig hebben binnen uw organisatie

Klanten

  • Het bieden van een mogelijkheid wat de klant in staat stelt snel, eenvoudig en anoniem feedback te geven, laat zien dat u de mening van uw klanten waardevol vindt en dat draagt zo bij aan het verhogen van het vertrouwen en loyaliteit bij uw klanten.
  • Door uw klanten de gelegenheid te bieden hun mening te geven, zullen zij meer tevreden zijn, bij een goede en zelfs na een meer negatieve ervaring.
  • De aanwezigheid van deze service laat zien dat uw bedrijf voorop loopt bij het realiseren van optimale klanttevredenheid.

Medewerkers

  • Constante feedback heeft een positief effect op het werk – de resultaten geven een directe terugkoppeling op de kwaliteit van de geboden service.
  • Gezamenlijk behaalde successen verbeteren de teamgeest.
  • Directe feedback maakt doeltreffende acties en bijsturing mogelijk op lokaal en landelijk niveau.

Management

  • Een middel om implementatie van klantgerichte maatregelen en besluitvorming te ondersteunen en succesvol te implementeren.
  • Een instrument om te zorgen dat de beloofde service ook daadwerkelijk dagelijks geleverd wordt.
  • Een manier om de dagelijkse verantwoordelijkheid van de lokale staf te vergroten en daarmee het aansturen door het management op regionaal niveau te verbeteren.
  • Een manier om incentives concreet te verbinden aan de KPI's.

Bee-Line, Providing the best service solutions!

Contact

Direct contact?

Happy or not in de praktijk